Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
ZOSTAŃ PARTNEREM PROPHARMA

Napisz do nas:

  • email:
  • wypełnij formularz kontaktowy

Zadzwoń:

  • TEL: +48 22 266 84 98
  • pon - pt - 08.00-17.00

Adres:

  • ul. Łopuszańska 36,
    02-220 Warszawa

Zapraszamy do współpracy apteki, sklepy zielarsko-medyczne, ekologiczne i inne zajmujące się zdrową żywnością.

Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje...

ZWROTY

Nie przyjmujemy zwrotów produktów przeterminowanych. Zwroty należy zgłaszać:

  1. Maksymalnie 3 miesiące przed upływem terminu przydatności - produkty z datą przydatności > 6 miesięcy;
  2. Maksymalnie 1 miesiące przed upływem terminu przydatności - produkty z datą przydatności < 6 miesięcy.

 

REKLAMACJE

 

  1. Partner zobowiązany jest do dokonania wstępnego badania produktów objętych zamówieniem w zakresie ilości i jakości w momencie ich odbioru (wstępne badanie produktów). Wszelkie wady techniczne produktu lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy powinny być niezwłocznie po odbiorze zgłoszone Firmie.
  2. Po zakończeniu wstępnego badania Firma nie będzie zobowiązana do przyjmowania reklamacji Partnera dotyczących:
  • ilości produktów,
  • jakości produktów w zakresie, w którym wada mogła zostać z łatwością zauważona na podstawie wstępnego badania produktów.
  1. Po ujawnieniu się wady produktu w późniejszym czasie niż podczas odbioru Partner zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia Hurtowni wszelkich wykrytych wad produktów wraz z opisem wady produktu.
  2. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Zwrotowi NIE podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy.
  3. Klient powinien niezwłocznie odesłać produkt przesyłką pocztową pod adres Firmy:

Propharma Sp. z o.o.

ul. Łopuszańska 36, 02-220 Warszawa.

  1. Firma rozpatruje reklamację w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
  2. Firma nie będzie zobowiązana do uznania reklamacji Partnera w przypadku, gdyby dotyczyła ona produktów:
  •   których okres przydatności do spożycia minął,
  • przechowywanych przez Partnera w niewłaściwych dla tego produktu warunkach.
  1. Hurtownia nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Firma zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Hurtowni towary do wyboru.
  3. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Firma zwraca po otrzymaniu przesyłki i wyłącznie w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

 

 

Bestsellery
Sprawdź co najczęściej wybierają inni klienci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl