
Napisz do nas:
Zadzwoń:
- TEL: +48 22 266 84 98
- pon - pt - 08.00-17.00
Adres:
- ul. Trzcinowa 27,
02-446 Warszawa
Zapraszamy do współpracy apteki, sklepy zielarsko-medyczne, ekologiczne i inne zajmujące się zdrową żywnością.


Zwroty i reklamacje...
ZWROTY
Nie przyjmujemy zwrotów produktów przeterminowanych. Zwroty należy zgłaszać:
- Maksymalnie 3 miesiące przed upływem terminu przydatności - produkty z datą przydatności > 6 miesięcy;
- Maksymalnie 1 miesiące przed upływem terminu przydatności - produkty z datą przydatności < 6 miesięcy.
REKLAMACJE
- Partner zobowiązany jest do dokonania wstępnego badania produktów objętych zamówieniem w zakresie ilości i jakości w momencie ich odbioru (wstępne badanie produktów). Wszelkie wady techniczne produktu lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy powinny być niezwłocznie po odbiorze zgłoszone Firmie.
- Po zakończeniu wstępnego badania Firma nie będzie zobowiązana do przyjmowania reklamacji Partnera dotyczących:
- ilości produktów,
- jakości produktów w zakresie, w którym wada mogła zostać z łatwością zauważona na podstawie wstępnego badania produktów.
- Po ujawnieniu się wady produktu w późniejszym czasie niż podczas odbioru Partner zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia Hurtowni wszelkich wykrytych wad produktów wraz z opisem wady produktu.
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Zwrotowi NIE podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy.
- Klient powinien niezwłocznie odesłać produkt przesyłką pocztową pod adres Firmy:
Propharma Sp. z o.o.
ul. Trzcinowa 27, 02-446 Warszawa.
- Firma rozpatruje reklamację w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
- Firma nie będzie zobowiązana do uznania reklamacji Partnera w przypadku, gdyby dotyczyła ona produktów:
- których okres przydatności do spożycia minął,
- przechowywanych przez Partnera w niewłaściwych dla tego produktu warunkach.
- Hurtownia nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Firma zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Hurtowni towary do wyboru.
- Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Firma zwraca po otrzymaniu przesyłki i wyłącznie w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.